ԹԱՆԳԱՐԱՆԱՅԻՆ ՇՈՒԿԱՅԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՈՐՊԵՍ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳՐԱՎՉՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆ ԵՎ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԻ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆ ՄԻՋՈՑ

Հեղինակներ

DOI-:

https://doi.org/10.52027/18294685-agst.2-02

Բանալի բառեր-:

թանգարանային գործ, թանգարանային շուկայավարություն, մարքեթինգային աուդիտ, դրամահավաք

Ամփոփում

Թանգարանային գործունեության ոլորտում շուկայավարությունը կարելի է սահմանել որպես շուկայական տնտեսության պայմաններում թանգարանների ընդհանուր նպատակներին ծառայող ռազմավարական մոտեցում:
Թեև թանգարանը ոչ առևտրային ձեռնարկություն է, այնուամենայնիվ շուկայավարման տեխնոլոգիաներն ավելի ու ավելի գործուն են ներխուժում թանգարանային ոլորտ: Ոչ առևտրային բնույթը բոլորովին չի ենթադրում շահույթ ստանալու արգելք, այլ լոկ որոշ սահմանափակումներ է կիրառում դրանց կենսագործունեության մեջ:

Հեղինակի կենսագրությունը

  • ԱԼՎԱՐԴ ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ, Խ. Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ

    Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի պատմության թանգարանի տնօրեն։ Մանկավարժական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ

first page of the article

Ներբեռնումներ

Հրատարակվել է

2024-11-11

Ինչպես մեջբերել

ԹԱՆԳԱՐԱՆԱՅԻՆ ՇՈՒԿԱՅԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՈՐՊԵՍ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳՐԱՎՉՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆ ԵՎ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԻ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆ ՄԻՋՈՑ. (2024). Բանբեր Հայաստանի գրադարանների, 7(2), 60-67. https://doi.org/10.52027/18294685-agst.2-02

Նմանատիպ հոդվածներ

Դուք կարող եք նաև սկսել նմանության խորացված որոնումը այս հոդվածի համար: