Գրքի ակումբը՝ որպես համալսարանում ընթերցանությունը խթանող գործիք
DOI-:
https://doi.org/10.52027/18294685-onr2023.spԲանալի բառեր-:
ասոցատիվ փորձարկում, ընթերցողական կարողություններԱմփոփում
Ժամանակակից երիտասարդության շրջանում ընթերցո
ղական գրագիտության խթանումը արդի խնդիր է առցանց հաղորդակցության և սոցիալական ցանցերի գերակայության դարաշրջանում: Բարձրագույն կրթական հաստատությունում
ապագա մասնագետները պետք է ոչ միայն մասնագիտական
պատրաստվածություն ձեռք բերեն, այլ նաև հմտություններ՝
տարբեր մակարդակի բարդության տեքստերի հետ գիտակցված և արդյունավետ կերպով աշխատելու համար: Սիբիրյան կառավարման ինստիտուտում արդեն 2 տարի է, ինչ գործում է
գրքի ակումբը, որն իրականացնում է երիտասարդ ուսանողների ընթերցողական գործունեության զարգացման ծրագիր: Զեկույցում ներկայացված են գրքի ակումբի աշխատանքային փորձը և ուսանողների՝ ընթերցողական մշակույթի ձևավորման կիրարկման հնարավորությունները, նրանց ստեղծած հնարավորությունները ուսանողների մոտ ընթերցանության
մշակույթի, գեղարվեստական տեքստի վերլուծությանը և մեկ
նաբանմանը, բարձրաձայն ընթերցանությանն առնչվող լեզվաճարտասանական ունակությունների ձևավորման, առաջադըր
ված հարցերի հիմքի վրա տարբեր ժանրերի ռեգիստրի համապատասխան երկրորդական տեքստերի ստեղծման հնարավորությունները։
