ՆՈՐ ՄԵԴԻԱՅԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ԴԻՄԵՐԵՍՆԵՐԸ՝ ՈՐՊԵՍ ՏԵՔՍՏԻ և ԴՐԱ ԸՆԿԱԼՄԱՆ ՎՐԱ ԱԶԴՈՂ ԳՈՐԾՈՆ

Հեղինակներ

  • ԱՆՆԱ ԽԻԶՆԻՉԵՆԿՈ Տոմսկի ազգային հետազոտական պետական համալսարան Հեղինակ

DOI-:

https://doi.org/10.52027/18294685-kas2023.sp

Բանալի բառեր-:

նոր մեդիա, առցանց տեքստ

Ամփոփում

Նոր մեդիայի ակտիվ զարգացող ոլորտը ընթերցողին ներկայացնում է ոչ միայն կայքերի և հավելվածների թվային բովանդակության բազմազանություն, այլև դրա ձևավորման նոր տարբերակներ: Հոդվածի մեջ տարբեր տեսակի նոր մեդիաների օրինակով (ակնթարթային հաղորդագրությունների փոխանակման համակարգեր, սոցիալական ցանցեր, տեսակոնֆերանսներ և այլն) դիտարկվում է տեքստի և դրա ընկալման վրա ժամանակակից դիմերեսների (UI) ազդեցության հարցը։ Վերլուծվում է տվյալի փոխազդեցության մեխանիզմների կապը տեքստի և այն օգտագործողի հետ:

Հեղինակի կենսագրությունը

  • ԱՆՆԱ ԽԻԶՆԻՉԵՆԿՈ , Տոմսկի ազգային հետազոտական պետական համալսարան

    2014 թ.-ից սկսած Աննա Խիզնիչենկոն Տոմսկի ազգային հետազոտական պետական համալսարանի բանասիրական ֆակուլտետի ռուսաց լեզվի ամբիոնի դասախոս և բանասիրական գիտությունների թեկնածու է, 2017 թ.-ից՝ ռուսաց լեզվի ամբիոնի դոցենտ, 2022 թ.-ից՝ ռուսերենը որպես օտար լեզու ամբիոնի դոցենտ: Դասավանդել է Չեխիայի, Լաոսի, Վիետնամի, Մոնղոլիայի և Տաջիկստանի դպրոցներում ու համալսարաններում:

first page of the article

Ներբեռնումներ

Հրատարակվել է

2025-03-21

Ինչպես մեջբերել

ՆՈՐ ՄԵԴԻԱՅԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ԴԻՄԵՐԵՍՆԵՐԸ՝ ՈՐՊԵՍ ՏԵՔՍՏԻ և ԴՐԱ ԸՆԿԱԼՄԱՆ ՎՐԱ ԱԶԴՈՂ ԳՈՐԾՈՆ. (2025). Բանբեր Հայաստանի գրադարանների, 6(1), 15-18. https://doi.org/10.52027/18294685-kas2023.sp

Նմանատիպ հոդվածներ

1-10 of 29-

Դուք կարող եք նաև սկսել նմանության խորացված որոնումը այս հոդվածի համար: