ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԱԶԳԱՅԻՆ ԳՐԱԴԱՐԱՆ-ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՓՈԽԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՊՐԱԿՏԻԿԱՅԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ԴԻՏԱՆԿՅՈՒՆԻՑ

Հեղինակներ

  • ՄՀԵՐ ՂԱԶԻՆՅԱՆ Հայաստանի ազգային գրադարան Հեղինակ

DOI-:

https://doi.org/10.52027/18294685-ham2024.1

Բանալի բառեր-:

Հայաստանի ազգային գրադարան, Էջմիածնի Վարդգես Համազասպյանի անվան պետական քոլեջ, պրակտիկա

Ամփոփում

Սույն հոդվածի նպատակն է ներկայացնել տարբեր ուսումնական հաստատությունների ուսանողների պրակտիկայի կազմակերպումը Հայաստանի ազգային գրադարանում, ինչպես նաև արժևորել պրակտիկայի կարևորությունը ՀԱԳ-ուսումնական հաստատություններ փոխգործակցության ամրապնդման և տեսական-գիտելիք-գործնական կիրառություն շղթայի շարունակականության տեսանկյունից։ Խնդիր է դրվել դիտարկել նաև կրթություն-գրադարան առնչությունների տեսական, գործնական, մեթոդաբանական հիմքերի դիտարկումը, արժևորումը և այլն։

Հեղինակի կենսագրությունը

  • ՄՀԵՐ ՂԱԶԻՆՅԱՆ , Հայաստանի ազգային գրադարան

    Հայաստանի ազգային գրադարանի Մատենագիտության և գրադարանագիտության բաժնի վարիչի ժամանակավոր պաշտոնակատար

first page of the article

Ներբեռնումներ

Հրատարակվել է

2024-07-09

Ինչպես մեջբերել

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԱԶԳԱՅԻՆ ԳՐԱԴԱՐԱՆ-ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՓՈԽԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՊՐԱԿՏԻԿԱՅԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ԴԻՏԱՆԿՅՈՒՆԻՑ. (2024). Բանբեր Հայաստանի գրադարանների, 7(1), 92-96. https://doi.org/10.52027/18294685-ham2024.1

Նմանատիպ հոդվածներ

1-10 of 66-

Դուք կարող եք նաև սկսել նմանության խորացված որոնումը այս հոդվածի համար: